ستاره سرخ

ستاره سرخ

رهسپار با ولایت تا شهادت

مصطفی
مصطفی

فقط حیدر(ع) امیرالمومنین است

موضوعات

عکس

عکس مذهبی

عکس ورزشی

عکس عاشقانه

فیلم

دانلود


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره سرخ و آدرس stareiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

خبرتحلیلی313

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

شهید جهاد مغنیه

شهید مدافع حرم محسن حججی

خبر تحلیلی313

تحویل سال نو ... خانواده های شهدا در کنار مزار شهدا

تحویل سال نو در شلمچه

بارش برف در دومین روز سال 1393 در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

نگاه به نا محرم

love..............

شارژ رایگان همراه اول در ایام نوروز

افسران جنگ نرم

پست ترین انسان

حجاب و خوبی

عکس آقا

چفیه و چادر

امام رئوف

سینما و انقلاب

پسر حزب الهی

رسوایی

زنان مومن

نازنین

و الله مخرج ما کنتم تکتمون

رابطه سلفی ها و اسرائیل

ابو تراب

مجید و بی بی

لطیفه تلخ

شهید دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها

70 میلیون

دعا برای عاقبت به خیری

نوبت به نوبت

جمعه دگر......

نويسندگان

مصطفی

پیوند های روزانه

پایگاه خبر تحلیلی 313

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 418
بازدید کل : 10901
تعداد مطالب : 554
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1






در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه

پنجعلی

   
 

خبرگزاری فارس: مدافع و كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ‌كدام از بازیكنان باور نمی‌كردند در بیت امام خمینی (ره) و در محضر ایشان حضور دارند.


 


 

 
A0251485.jpg



 
محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد روزی كه جمعی از فوتبالیست‌ها به دیدار امام خمینی(ره) رفتند و بهانه این دیدار اظهار داشت: در یكی از روزهای اسفند ماه 1360 و در یك روز تاریخی همراه تعدادی از بازیكنان تیم‌های شاهین، منتخب تهران و پرسپولیس به بیت امام خمینی(ره) رفته و با این شخصیت بزرگ دیدار و گفت‌و‌گو كردیم.
وی ادامه داد: ابتدا قرار بود در حسینیه جماران به دیدار امام مشرف شویم؛ اما به این دلیل كه هوا بیش از اندازه سرد بود، با درخواست حضرت امام در اتاق شخصی وی با ایشان دیدار كردیم. اتاقی كه در جوار حسینیه بود، در آن روز میزبان حضور ورزشكارانی بود كه به دیدار امامشان شتافته بودند.
مدافع سابق تیم ملی تصریح كرد: اتاقی كه در آن حضور داشتیم، خیلی گرمتر از حسینیه نبود؛ اما گرمای حضور امام و صفا و صمیمیت و همچنین بحث ساده زیستی ایشان باعث می‌شد تا این سرما رنگ ببازد.

وی یادآور شد: برای ما كه آن روز در بیت حضور داشتیم، هنوز باوركردنی نبود كه امام خمینی(ره) را از نزدیك می‌بینیم. خیلی از بازیكنان هنوز باور نداشتند در جوار امام هستند. خودم بیش از 20 سال برای دیدن وی لحظه شماری می‌كردم چرا كه در آن روزها صحبت از ایشان در همه محافل زیاد بود.

كاپیتان سابق پرسپولیس گفت: از پدرانمان در مورد شخصیت حضرت امام به وفور شنیده بودیم. به همین دلیل دوست داشتیم وی را از نزدیك ببینیم؛ به خصوص اینكه به رهبری ایشان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده بود.

پنجعلی درباره بهانه دیدار فوتبالیست‌ها با حضرت امام گفت: بازیكنان در آن سال‌ها علاقه زیادی داشتند تا ایشان را از نزدیك ملاقات كنند. به این دلیل، كاظم رحیمی، بازیكن و مربی سابق شاهین كه در قم با سیداحمد خمینی فرزند امام دوست و همبازی بود و با وی ارتباط صمیمی و نزدیكی داشت، این درخواست را مطرح كرد كه خوشبختانه مورد قبول واقع شد تا در یك روز سرد زمستانی راهی بیت ایشان شویم.

وی در مورد صحبت‌های مطرح شده در این دیدار گفت: ابتدا كاظم رحیمی، صحبت‌ها را در محضر امام آغاز كرده و از بازیكنانی كه آن روز در بیت حضور داشتند، به عنوان بازیكنانی نام برد كه علاقه زیادی برای دیدار امام خود داشته‌اند.

مدافع سابق تیم ملی در مورد صحبت‌های امام خمینی در این جلسه تأكید كرد: امام ابتدا با جمله معروف "من ورزشكار نیستم، اما ورزشكاران را دوست دارم " صحبت‌های خود را آغاز كرد و سپس به بیان جایگاه ورزشكار در جامعه پرداخت.

پنجعلی یادآور شد: امام در ادامه از ورزشكاران به این دلیل كه شخصیت برجسته‌ای داشته و مورد توجه مردم هستند، درخواست كرد تا بیشتر از سایرین حواسشان به زندگی‌شان جمع باشد چون این زندگی تنها متعلق به آنها نیست. امام در ادامه این ملاقات در مورد خواص ورزش برای ما صحبت كردند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:,

|